Var lite kort snack här på bloggen innan om penisförstoring, idag tänkte jag skriva lite om ett nära relaterat ämne, nämligen att komma för fort.

Dom 3 Bästa Sekunderna I Mitt Liv

Köp en fleshlight och sluta komma för fort

Så var det för mig under lång tid, spelade ingen roll vad jag gjorde. Jag kom på 3 sekunder varje gång jag hade sex med en ny tjej. Jag trodde länge att det var helt fysiskt men kom senare på att det också hade med psyket att göra, om jag var med samma tjej kunde jag hålla mig längre. Att bekämpa detta problem innebär 2 frontkrig. Idag ska vi prata om den fysiska

Hur Sluta Komma För Fort

Det är framförallt 2 saker man kan göra för att motverka att komma för snabbt. Det ena är att träna upp PC-muskeln och det andra är att träna kroppen att motstå utlösning vid hög stimulation.

Stamina Training Unit – Träningsenheten

Vi börjar med den senare. Vad innebär det? Jo helt enkelt att om du är ovan med tjejers underbara våta inre och det dessutom ofta är långa perioder mellan att du får ligga. När du då väl får komma till så blir stimulansen för hög, det blir för skönt och du kommer direkt. Du kanske har hört talas om fleshlight? Om inte så är det ett företag som tillverkar världens kanske bästa lösvaginor. Det började med en snubbe i ett garage och har sedan dess växt till ett enormt företag. De har tagit fram en modell, Fleshlight STU – Stamina training Unit som är framtagen med exakt detta syfte, att träna män att hålla sig längre. Stimulansen är maximal och känslan är mycket lik den riktiga varan. Det är dessutom sjukt skönt att använda en Fleshlight STU. Klicka här för att läsa mer. För bästa resultat bör du utöva edging med din fleshlight. Det betyder att använda din fleshlight och avbryta innan du kommer till point of no return alltså stoppa precis innan du kommer. Sen väntar du en stund, låter kåtheten lägga sig några steg och börjar om. Detta gör du så många gånger du orkar.

Kegels

Det är en övning för att stärka muskeln, PC-muskeln som är mellan pungen och rövhålet, när du tränar upp den muskeln kan du få mycket bra kontroll över den och då bestämma när du vill komma. Det är samma muskel som du använder när du håller dig ifrån att pissa. Lägg dig ner på rygg och spänn den muskeln några sekunder, sedan vilar du några sekunder och gör sedan samma sak igen. Många rekommenderar att göra 3 session per dag. Det fina är att när du har lärt det kan du göra det när du vill och ingen ser vad du gör. Lättast är dock att börja med att göra det när du ligger på rygg. Ge det tålamod för det tar ett tag, men det är verkligen värt det. Här kan du läsa mer om kegels.

Det var lite kort om hur du fysiskt kan lära dig själv att hålla längre. Som tidigare nämnts är psyket väldigt inblandat också men det blir för mycket att skriva om här. Kan avsluta med att säga: Det skadar inte att ligga med många nya tjejer och vänja sig 😉